Direktlänk till inlägg 22 februari 2014

Fredag kväll.

Av Sofia Wallin - 22 februari 2014 00:03

Ja jag och L har varit hemma i dag då båda varit hängiga. Efter lunch så åkta vi till pappan då L ville åka last bil och jag som är en snäll mamma och vill att min son ska få vara med packade ut oss i bilen och åkte i snö kaoset... Ja sen så åkte jag hem och gjorde lite kvälls mat och packade med allt de som behövdes för att göra pappan sällskap i bilen tackogratäng och fruktsallad snacka om att ungen njöt och var så himla nöjd. Älskar när ungen är nöjd och glad. =) Sen somnade han i lastbilen och jag tog bilen hem. Ja sambon kör plogbil så de var därför vi följde med honom=). Så nu sover han som sagt i plogbilen och vi tyckte de var välldigt onödigt att plocka över honom i bilen och sen in i sängen så han fick fortsätta åka med i last bilen=).. Jag är nu hemma och håller på och fyller flis så inte värmen stannar.. dumt å vakna till kyla i morgon.... I morgon hade jag tänkt att vi skulle fara ner på isen och vara där hela dagen men misstänker att sambon måste ut och sanda i morgon så vi får väll se vad som häner i morgon.. 

Måste även komma i håg att ringa bupp nästa vecka och se om remissen kommit in så vi kan fortsätta utredningen om ADHD. Just nu känns allt piss då inget i vardagen funkar. Värst är ju kvällarna... vägrar sova och ja härjar runt som jag vet inte vad varit så här stökigt i någon månad nu och jag vet faktiskt inte om jag orkar mera... Men jag måste vara stark å forsätta kämpa och stötta min son för de e ju de jag verkligen vill att han ska ha de bra. Känns som om de kvittar hur jag mår bara han mår bra...


Ne nu ska jag gå och knyta mig och jag hoppas att jag kommer skriva mera på min blogg här fram över. Kanske 1 gång i veckan i alla fall..=)


Kram på er=)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Wallin - 3 april 2014 23:57


Hemsk vecka.. Blå slagen son, jag som inte vet hur jag ska göra med min framtid vad jag ska plugga, jobba med ... Fattat inte att de ska vara så jävla svårt att hitta ett jävla jobb. Har i kväll endå sökt högskola till hösten sjuksköterska, förskolel...

Av Sofia Wallin - 30 mars 2014 09:20

Var på utflykt igår:) gillade varma makor i ett grilltoast järn skit gott:) L hade jätte kul gick och kikade i skogen, kollade på den gamla lift anläggningen, försökte gå upp i utkikstornet men L var lite för kort för att gå i den branta trappan så v...

Av Sofia Wallin - 8 februari 2014 19:23

Hej på er. Ja de var ett tag sen man skrev på bloggen. Kommer tillfälligt att lägga in lösen ord på bloggen då jag ska lägga ut en länk via bloggen. Jag vill kolla intresset av hur intresset för ett hunddagis ser ut här i Vallsta. Därför kommer jag a...

Av Sofia Wallin - 29 december 2013 22:38

Ja jag får tydligen göra en summering..:) i mars slutade jag som vikarie inom äldre omsorgen var hemma hela sommaren skönt men endå jobbigt. Började på komvux i höstas och läste power point, info och komunikation, samhällskunskap och naturkunskap 2 a...

Av Sofia Wallin - 30 januari 2013 00:31

Nu var de länge sen jag tyvärr skrev här:) hänt mycke på ca 6 månader ~i augusti var jag till tatueraren och gjorde en ny tatuering:) bild finns :) skit ont gjorde de men är jävligt nöjd eller mer än jävligt nöjd är jag med de ~ i oktober fyllde Li...

Ovido - Quiz & Flashcards