Alla inlägg under oktober 2011

Av Sofia Wallin - 25 oktober 2011 21:11

Igår åkte jag och L till min mamma/ Ls mormor vi tog tåget efter som bilen inte är att lita på.... Gick jätte bra han tyckte de var jätte kul stog för de mästa i sitsen och kollade ut genom fönstret orden: koa koa = kolla.. Sades upprepade gånger...=) men han är för söt......


Var på owes igår och kikade en affär som e typ som öb fast mycke roligare=) var även in på köpis en sväng och kikade L fick raggsockor var de enda vi hittade då...


Idag var vi på IKEA=) vart lite lågenergi lampor, batterin, ljus och nya glas kan behövas här hemma...

var även på skohuset och kollade på skor till L så de vart att mormor köpte vinter skor till honom också.... hon är bara för snäll mormor....


Så idag tog vi tåget hem gick inte lika bra ville bara av tåget fattar nu när vi kom hem varför han hadde ju för fasen feber och inte så lite heller... 39 grader så jag hoppas de e bättre i morgon annars får pappan i huset vaba på torsdag för jag tänker jobba och de e hans tur att vara hemma med sjuktbarn.... ja säker tycker ni jag e knäpp men vi kör varranan gång hemma med sjuktbarn rättvist tycker jag.......


ja sen vi kom hem strax efter 16:00 så har jag kört 3 tvättmaskiner och 1 diskamaskin tycker de var ok för att ha kommit hem så sent.... ska lägga mig i sängen och virka lite tror jag..=) håller på och virkar kakor..=) blir nog skit bra när de blir klart...


Men jag ska bjuda på ett kort ..=) för lite mer än 2 år sendan föddes min Ögonssten.... och de firades förra helgen men jag vill lägga upp kortet på en nyfödd lukas =)


 


så liten var han och nu e han 2 år snacka om att tiden gått och jag inte hänger med ......


Ne god natt på er gott folk=)


Av Sofia Wallin - 22 oktober 2011 16:37

Hej som vanligt har ju jag glömt bort min blogg kan ju vara för att jag har jobbat som en gris i sommar.... och har fått vik efter vik efter de...men nu ska jag lägga ner lite mer energi på att skriva i bloggen.... jag lovar de... kanske mer för min egen del.. och för att jag inte ska sitta på fc och blänga börjar bli less på de ....


idag har jag jobbat och sambon fick åka akut upp till ånga för dom lära jobba idag... så lilla Lukas som inte e så liten längre han fick åka till farfar och vara där idag.... allt löser sig bara man vill ...=) 


ska väll inte göra så mycke mera idag och de har inte hänt så mycke sedan sisst heller...mer än att vi har grävt om vattnet i sommar åså har ju Lukas fylt 2 år och vi tackar alla för alla presenter och alla som kom=)


ne ska försöka få fart så man kan blogga från mobilen och laga mat ja man måste ju ha sånt i magen å..=)



kram på er

Ovido - Quiz & Flashcards