Direktlänk till inlägg 25 oktober 2011

hem färd med tåg=)

Av Sofia Wallin - 25 oktober 2011 21:11

Igår åkte jag och L till min mamma/ Ls mormor vi tog tåget efter som bilen inte är att lita på.... Gick jätte bra han tyckte de var jätte kul stog för de mästa i sitsen och kollade ut genom fönstret orden: koa koa = kolla.. Sades upprepade gånger...=) men han är för söt......


Var på owes igår och kikade en affär som e typ som öb fast mycke roligare=) var även in på köpis en sväng och kikade L fick raggsockor var de enda vi hittade då...


Idag var vi på IKEA=) vart lite lågenergi lampor, batterin, ljus och nya glas kan behövas här hemma...

var även på skohuset och kollade på skor till L så de vart att mormor köpte vinter skor till honom också.... hon är bara för snäll mormor....


Så idag tog vi tåget hem gick inte lika bra ville bara av tåget fattar nu när vi kom hem varför han hadde ju för fasen feber och inte så lite heller... 39 grader så jag hoppas de e bättre i morgon annars får pappan i huset vaba på torsdag för jag tänker jobba och de e hans tur att vara hemma med sjuktbarn.... ja säker tycker ni jag e knäpp men vi kör varranan gång hemma med sjuktbarn rättvist tycker jag.......


ja sen vi kom hem strax efter 16:00 så har jag kört 3 tvättmaskiner och 1 diskamaskin tycker de var ok för att ha kommit hem så sent.... ska lägga mig i sängen och virka lite tror jag..=) håller på och virkar kakor..=) blir nog skit bra när de blir klart...


Men jag ska bjuda på ett kort ..=) för lite mer än 2 år sendan föddes min Ögonssten.... och de firades förra helgen men jag vill lägga upp kortet på en nyfödd lukas =)


 


så liten var han och nu e han 2 år snacka om att tiden gått och jag inte hänger med ......


Ne god natt på er gott folk=)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Wallin - 3 april 2014 23:57


Hemsk vecka.. Blå slagen son, jag som inte vet hur jag ska göra med min framtid vad jag ska plugga, jobba med ... Fattat inte att de ska vara så jävla svårt att hitta ett jävla jobb. Har i kväll endå sökt högskola till hösten sjuksköterska, förskolel...

Av Sofia Wallin - 30 mars 2014 09:20

Var på utflykt igår:) gillade varma makor i ett grilltoast järn skit gott:) L hade jätte kul gick och kikade i skogen, kollade på den gamla lift anläggningen, försökte gå upp i utkikstornet men L var lite för kort för att gå i den branta trappan så v...

Av Sofia Wallin - 22 februari 2014 00:03

Ja jag och L har varit hemma i dag då båda varit hängiga. Efter lunch så åkta vi till pappan då L ville åka last bil och jag som är en snäll mamma och vill att min son ska få vara med packade ut oss i bilen och åkte i snö kaoset... Ja sen så åkte jag...

Av Sofia Wallin - 8 februari 2014 19:23

Hej på er. Ja de var ett tag sen man skrev på bloggen. Kommer tillfälligt att lägga in lösen ord på bloggen då jag ska lägga ut en länk via bloggen. Jag vill kolla intresset av hur intresset för ett hunddagis ser ut här i Vallsta. Därför kommer jag a...

Av Sofia Wallin - 29 december 2013 22:38

Ja jag får tydligen göra en summering..:) i mars slutade jag som vikarie inom äldre omsorgen var hemma hela sommaren skönt men endå jobbigt. Började på komvux i höstas och läste power point, info och komunikation, samhällskunskap och naturkunskap 2 a...

Ovido - Quiz & Flashcards