Direktlänk till inlägg 13 december 2011

blåst och huvudvärk

Av Sofia Wallin - 13 december 2011 23:24

vilken dag.... mår bättre idag i alla fall.... och de e ju positivt


Idag stod de dagis och möte på schemat... Trodde aldrig att lilleman skulle sova middag på dagis idag men de gjorde han... Vi slumrade nämligen till efter 8 tiden idag och sov till 9:30 var nog ganska trötta båda två... Jag e verkligen ingen morgon människa hatar att kliva upp tidigt men har tvingat mig upp vid 6 tiden hela veckan för att vara redo att åka och jobba...


Vikarie mötet var väldigt intressant och fick ut mycke av de även om huvudvärken inte var så passande att ha idag var ganska jobbigt att sitta och lyssna i 3 timmar men de gick bra..... Åkte och hämtade min lilla prins på dagis sen och han ville följa med hem för engångsskull=) väl hemma så blev de kvälls mat och en sväng ute .... vi skulle åka lite pulka men de vart till att kolla vad dom stora grabbarna gjorde och så klart så åkte dom trakor stort intresse från liten=) men vi tog en sväng på fyrhjulingen gick ju lika bra de.... så de var dagen idag nu sitter jag på fc och spelar lite ska väll igentligen sova efter som vi ska upp vid 6 i morgon också... men men jag får helt enkelt skylla mig själv skulle ju behöva lite extra timmars sömn och jag kan inte riktigt hålla med om att man får sova när man blir gammal så jag vet inte när jag ska ta igen sömnen=)



lite resultat av snack med sambon och vi är överrens om att han ska lägga liten fler kvällar i veckan tills jag är lite mer stabil och ändå kan jag tycka att man ska kunna dela på de även sen även om lite själv vill att både mamma och pappa ska sitta där inne med honom.. men de e inte jag överrens med honom om.... så ska ju såklart jag gör i ordning honom med tandborstning och medicinering innan de e dags att lägga honom ....... tycker den överrens kommelsen är ganska rimlig....

 

 

 

 

nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mera idag..... tar dagen som den kommer och hoppas på en så bra dag som möjligt...... puss på er

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Wallin - 3 april 2014 23:57


Hemsk vecka.. Blå slagen son, jag som inte vet hur jag ska göra med min framtid vad jag ska plugga, jobba med ... Fattat inte att de ska vara så jävla svårt att hitta ett jävla jobb. Har i kväll endå sökt högskola till hösten sjuksköterska, förskolel...

Av Sofia Wallin - 30 mars 2014 09:20

Var på utflykt igår:) gillade varma makor i ett grilltoast järn skit gott:) L hade jätte kul gick och kikade i skogen, kollade på den gamla lift anläggningen, försökte gå upp i utkikstornet men L var lite för kort för att gå i den branta trappan så v...

Av Sofia Wallin - 22 februari 2014 00:03

Ja jag och L har varit hemma i dag då båda varit hängiga. Efter lunch så åkta vi till pappan då L ville åka last bil och jag som är en snäll mamma och vill att min son ska få vara med packade ut oss i bilen och åkte i snö kaoset... Ja sen så åkte jag...

Av Sofia Wallin - 8 februari 2014 19:23

Hej på er. Ja de var ett tag sen man skrev på bloggen. Kommer tillfälligt att lägga in lösen ord på bloggen då jag ska lägga ut en länk via bloggen. Jag vill kolla intresset av hur intresset för ett hunddagis ser ut här i Vallsta. Därför kommer jag a...

Av Sofia Wallin - 29 december 2013 22:38

Ja jag får tydligen göra en summering..:) i mars slutade jag som vikarie inom äldre omsorgen var hemma hela sommaren skönt men endå jobbigt. Började på komvux i höstas och läste power point, info och komunikation, samhällskunskap och naturkunskap 2 a...

Ovido - Quiz & Flashcards