Direktlänk till inlägg 12 december 2011

mår lite bättre idag

Av Sofia Wallin - 12 december 2011 23:31

hej mår lite bättre i dag.... måste försöka få kvalitets tid med mig själv om jag ska komma underfun med vad jag vill ....

men de ska nog gå att ordna hoppas jag ska även försöka få min kära sambo att ta ut lite pappaledigt så han kan umgås med sin son lite mera och inte vara i garaget och fixa de han måste utan att han i sånna fall ska göra nått för sin son....


ja vad har vi gjort idag  då... jo skottat snö, byggt pepparkashus och varit till stor staden Bollnäs käkade lite lunch och skulle köpa en ny dammsugare men var så jävla less då dom inte visade nå intresse för att vilja sälja nått då vi ville höra hur dammsugaren lät och ja testa den som man vill göra för en dammsugare ska vara bra om jag sak köpa den för ca 1500 kr.... så jag gick ut från affären åsås åkte vi hem sambon drog till lastbilen för yttligare en plog väng en kom han hem och åt sen tror jag praktisktaget han dog i sängen..... ja så ser våra dagar ut när de snöar... inte lätt när båda två jobbar tokiga tider och har mamma/mormor långt bort.... men men vi kämpar oss igenom de även om sånt som kärlek och umgås bara jag och sambon känns låååånnngggt bort just nu men de ska väll bli bättre hoppas jag i alla fall på...ne nu ska jag ta och göra min sambo sällskap och bör nog sova om jag ska orka kliva upp i morgon.... har inte så mycke att  göra bara ett vikarie möte på resursen men de går nog bra...=) ska även komma ihåg att ringa och tacka ja till julbordet på torsdag....=)




god natt på er..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Wallin - 3 april 2014 23:57


Hemsk vecka.. Blå slagen son, jag som inte vet hur jag ska göra med min framtid vad jag ska plugga, jobba med ... Fattat inte att de ska vara så jävla svårt att hitta ett jävla jobb. Har i kväll endå sökt högskola till hösten sjuksköterska, förskolel...

Av Sofia Wallin - 30 mars 2014 09:20

Var på utflykt igår:) gillade varma makor i ett grilltoast järn skit gott:) L hade jätte kul gick och kikade i skogen, kollade på den gamla lift anläggningen, försökte gå upp i utkikstornet men L var lite för kort för att gå i den branta trappan så v...

Av Sofia Wallin - 22 februari 2014 00:03

Ja jag och L har varit hemma i dag då båda varit hängiga. Efter lunch så åkta vi till pappan då L ville åka last bil och jag som är en snäll mamma och vill att min son ska få vara med packade ut oss i bilen och åkte i snö kaoset... Ja sen så åkte jag...

Av Sofia Wallin - 8 februari 2014 19:23

Hej på er. Ja de var ett tag sen man skrev på bloggen. Kommer tillfälligt att lägga in lösen ord på bloggen då jag ska lägga ut en länk via bloggen. Jag vill kolla intresset av hur intresset för ett hunddagis ser ut här i Vallsta. Därför kommer jag a...

Av Sofia Wallin - 29 december 2013 22:38

Ja jag får tydligen göra en summering..:) i mars slutade jag som vikarie inom äldre omsorgen var hemma hela sommaren skönt men endå jobbigt. Började på komvux i höstas och läste power point, info och komunikation, samhällskunskap och naturkunskap 2 a...

Ovido - Quiz & Flashcards