Alla inlägg under februari 2012

Av Sofia Wallin - 28 februari 2012 13:07

               Hej avslutade mitt fb konto idag jag vart så jävla arg när en nära vän skrev lite taskigt till mig fattar inte varför man ska lägga sig i andras problem när man inte har så mycke med saken att göra om man inte vill vara snäll och hjälpa...

Man behöver inte läsa allt som skrivs på fb  jag blir bara så himla ledsen när någon man brukar umgås med ska vara jävlig brukar ju vara som så att dom själva inte mår så himla bra...



Men men mitt liv är ganks nere nu och jag orkar inte mer än vad som ska göras här hemma så plus att de e en massa annat som bara springer i huvudet så som massor med ideer om att starta eget till att ha råd med att renovera här hemma.... jag tror jag behöver någon att slänga över detta till och tyvärr så var min förra hund ganska bra på det har nog inte riktigt kommit över honom än åså sålde vi den hund vi hade kvar men får se de så att han har de bättre nu när han bor hos någon som bryr sig


jag hittade en sak som jag vill dela med mig av ...


Mitt hjärta är krossat

krossat i miljoner bitar

Mit liv är som en storm allt bara flyger.

Flyger bort dit ingen skulle kunna  tänka sig att leta.

De som finns kvar på jorden är ett ska av mig

Någon som ingen förstår eller begriper sig på

Jag är INGEN

Jag har ingen kärlek, ingen glädje, inget hopp

Inget hopp om liv

Livet är i spillror som inte går att sätta i hop

DE finns inget hopp om att leva

Skulle bara kunna ligga kvar i sängen och inget göra

Vem skulle tro mig?

Vem tänker hjälpa mig?

Inget bott finns absolut inget

Varför? Mitt liv borde inte finnas här.



Detta skrev jag i min dagbok 2004 var ganske nere då kanske inte lika nere som nu..men jag kände att jag lära dela med mig av mina tankar då... Men de e inte lika nu jag har lite mera kött på bennen och kommer naturlig vis att ta mig ur detta men som sagt jag behöver skriva av mig lite.....


Men i allt elände tänker jag lägga ut lite kort på nått som får man att varje dag vara överlycklig även fast mina tankar finns på annat håll och de e min älskade son....


Här kommer lite bilder...=)


De här är blandade biler men de är min käraste ägodel inget ska få hända dig min skatt......<3



Ovido - Quiz & Flashcards