Alla inlägg under mars 2012

Av Sofia Wallin - 4 mars 2012 14:19

Hej idag e de en bättre dag kanske samlat mina tankar lite mera idag känns bättre men inte bra..

Grabbarna åkte ner på isen med traktorn och tänkte ploga upp isbannan ..  


och katterna slängde jag ut eller dom snarare gick ut själv mant då dom varit inne hela natta..=)


 


Själv tänkte jag sätta mig och spela lite the sims tycker att jag förtjänar att göra nått som jag vill göra... även om de finns massor med annat att göra..


Så ha de bra idag kram





 

Vårat hus och nya bilen =).... Ångrar inte en sekund att vi flyttade hit... såååå jävla mysigt och skönt... =)

Av Sofia Wallin - 3 mars 2012 18:57

Vilken jävla dag.... Har försökt diskutera här hemma om hur vi ska ha de ... men inte kommit fram till nått men nått ska vi väll ändå komma fram till innan dagen e slut... Jag har liksom mina ideer om hur jag vill att vårat förhållande ska var och tydligen så når vi inte fram till varandra i vår komunikation ... känner bara att detta ämne kommer upp lite för ofta och orkar inte ta tag i de mera  för hur jag än gör så blir de till samma ruta efter ett tag de blir liksom bara en ond cirkel men nu då så ska de bli ändring på de.... för de förska ska jag försöka hitt nått annat att jobba men inte för att jag inte tycker om de jag jobbar med nu men de tar så mycke på krafterna ....... vill gör nått annat....


Sen har ju solen varit framme idag vi har varit ute hela dagen.... fixat med husvagnen, grillat korv, röjt lite i skogen, grillat kött och badat tunna... nu sover han gott i sin säng....


ne nu blir de till att lägga ner detta för idag och föröska hitt på nått annat.... bilder får nog komma upp i morgon...


puss på er

Ovido - Quiz & Flashcards