Direktlänk till inlägg 5 november 2011

jobbar lördag=)

Av Sofia Wallin - 5 november 2011 16:16

Hej idag har jag jobbat...=) kom på när jag kom till jobbet att jag började ju 7:30 och inte 7:00.... men men gick hem lite tidigare i stället.... La mig i soffan en stund efter som L låg och sov och sambon var i garaget ...... blev fika senare och en promenad på 1,5 km känns bra att i alla fall gått på en promenad ska ju försöka göra de oftare än 1 gång i veckan... och i kväll blir de bad på badhuset i Arbrå...


ja och i veckan har de inte hänt så där jätte myck mer än att L fått penicilin efter som han varit så sjuk troligt vis en infektion i kroppen så vi blir hemma nästa vecka både kvalitets tid och tid till att få vara frisk nu... visst han behöver ett imunförsvar men dom gånger han e sjuk då blir han jätte sjuk .... Vi har ju börjat med LCHF och de funkar bra men med lite fusk ibland..



ja och mina ideer till veckan är att åka till syokonsulenten på bollnäs komun och hoppas på att dom skulle kunna hjälpa mig med mina ideer på att plugga... Så vi får väll se hur de kommer att bli..=)...


Ne nu blir de till att äta snart sen ska vi BADA=)


Kram på er......



lite kort på L=)


Pappa och L i våras<3



Jag och L håller på med fönsterbräder som behövde målas=)

   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sofia Wallin - 3 april 2014 23:57


Hemsk vecka.. Blå slagen son, jag som inte vet hur jag ska göra med min framtid vad jag ska plugga, jobba med ... Fattat inte att de ska vara så jävla svårt att hitta ett jävla jobb. Har i kväll endå sökt högskola till hösten sjuksköterska, förskolel...

Av Sofia Wallin - 30 mars 2014 09:20

Var på utflykt igår:) gillade varma makor i ett grilltoast järn skit gott:) L hade jätte kul gick och kikade i skogen, kollade på den gamla lift anläggningen, försökte gå upp i utkikstornet men L var lite för kort för att gå i den branta trappan så v...

Av Sofia Wallin - 22 februari 2014 00:03

Ja jag och L har varit hemma i dag då båda varit hängiga. Efter lunch så åkta vi till pappan då L ville åka last bil och jag som är en snäll mamma och vill att min son ska få vara med packade ut oss i bilen och åkte i snö kaoset... Ja sen så åkte jag...

Av Sofia Wallin - 8 februari 2014 19:23

Hej på er. Ja de var ett tag sen man skrev på bloggen. Kommer tillfälligt att lägga in lösen ord på bloggen då jag ska lägga ut en länk via bloggen. Jag vill kolla intresset av hur intresset för ett hunddagis ser ut här i Vallsta. Därför kommer jag a...

Av Sofia Wallin - 29 december 2013 22:38

Ja jag får tydligen göra en summering..:) i mars slutade jag som vikarie inom äldre omsorgen var hemma hela sommaren skönt men endå jobbigt. Började på komvux i höstas och läste power point, info och komunikation, samhällskunskap och naturkunskap 2 a...

Ovido - Quiz & Flashcards